lørdag 29. mai 2010

This is my story...

Jeg heter Theo og er født 20. august 2008. Jeg tok mine først skritt på tunet hos Odd og Grete på Villmarksporten. De driver kennel Villmarksporten og stjerna der, Maya, er moren min. Faren min heter Raider og en dag skal jeg bli like flink som han. De to første månedene gikk mest med til spising, spising og spising. Jeg var den tjukkeste i kullet.

Etter knappe 2mnd kom en trivelig kar som heter Nils og tok meg med til Klæbu. Der fant jeg meg fort til rette sammen med Nils sin engelsk setter. Han heter Nemo, er min fetter og ”bror”. I Klæbu levde jeg livets glade dager. Jeg ble tatt med overalt og fikk all den oppmerksomheten jeg fortjener. Når Nils ikke var der, tok Tante Torill eller Vegard seg av meg. Innimellom fikk vi besøk, og det var stas. Særlig når Kristine og Øystein kom. De hadde med både griseøre og leke.

Senere skulle det vise seg at jeg egentlig tilhørte disse to slampene fra Ski. Jeg skjønte det da både buret mitt og senga mi ble flyttet over i deres Volkswagen. Det var nå på tide og komme ut av barndomshjemmet og stå på ”egne” ben, jeg var jo tross alt 8 mnd.

I Ski har jeg det som plommen i egget. Jeg er borettslagets nye yndling, og tror at alle vil hilse på meg. Dessverre er ikke alltid det tilfellet. Jeg har fått meg en ny venn som heter Solan, eid av en gærning fra Hedmark. Solan er en rampegutt, men fy fader så gøy det er å være sammen med han.

Jobb og fritid går hånd i hånd for meg. Min favorittaktivitet er jakt og jakttrening. Ellers er snørekjøring, sykling og kløving med mine eiere bra gøy. Tur står selvfølgelig også høyt oppe på listen. Eierne mine har blitt relativt aktive turgåere etter at de fikk meg. VI gjør noe spennende hver dag!

T.

5 kommentarer:

  1. Hei Theo! du er kjekk.

    SvarSlett
  2. Han synes dere er kjekke også

    SvarSlett
  3. Theo hei, theo hei, theo hei hei hei

    SvarSlett
  4. Herligt! Høres ut som om du har det bra på Ski da! Litt dumt at jeg ikke var nevnt i teksten da.. :S Oi, nå må jeg løøøøpe fordi mamsen er på kjøkkenet!!!!!!!!

    SvarSlett
  5. Du er en fin kar, Theo :)

    SvarSlett